diumenge, 18 d’octubre del 2009

16 d'Octubre

Al finalitzar la classe de comunicació oral, escrita i digital, ens va posar uns anuncis de televisió i vam extreure les característiques que tenia un text i un audiovisual.

- Galeries: Aquest primer anunci tractava de moda. Eren uns nens que estaven dins l’aula, molt distrets i avorrits , i quan sona la campana surten tots els nens corrents i saltant per els passadissos molt esbojarrats. La imatge es veu a càmera lenta per donar-li més importància aquell moment, ja que la el moviment dels nens és ràpid. La música és lenta i forta per donar-li intensitat . I la llum de l’aula és fosca i tètrica, però la del carrer és lluminosa. Això vol dir que els nens són més feliços fora de l’escola que dintre.

- Barbie: Hi ha un nen assegut a unes escales amb un gos, i de sobte passa una nena molt maca i el nen va darrera seu deixant al gos abandonat. El missatge que dóna és que les nenes sempre són més coquetes i que no importa abandonar els animals.


- Golf: En aquest anunci surt una noia passant per un mal moment a la vida, i aleshores surt de casa i entra al cotxe i tot li passa, la seva vida ja és perfecte. Hi ha un missatge subliminal i és que li dones més importància al valor material que a l’humà.


Les característiques que vam extreure van ser, la primera el moviment de la càmera, en segon lloc la lluminositat de la imatge i per últim els efectes sonors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada