dilluns, 26 d’octubre del 2009

Qui ets tu?

Cua de cavall

La Laura és una noia de 17 anys, que per fi al mes de desembre serà major d’edat, viu a Sant Adrià del Besòs i és alegre, divertida i innocent però picara a la vegada.

A primera vista es veu una noia esvelta i prima, però no massa alta. Té la cara fina i allargada, els ulls expressius i vius i la boca petita. La seva tonalitat de pell és pàl·lida, i el seu tret més característic és el cabell que el té aspre i ondulat amb molt de volum i quasi sempre porta una cua alta i serrell, això la identifica. Per això he escollit aquesta foto.

La conec des de fa un mes, però puc dir d'ella que és senzilla, riallera i una mica vergonyosa al principi fins que agafa confiança. I li dóna poca importància a les coses. Es una noia molt despistada, sempre perd coses però no l'importa perquè sempre manté el seu caràcter amable.

L'he escollit a ella perquè la vaig conèixer el segon dia de curs quan ens van separar en grups, i des de aquell dia va començar per nosaltres una nova etapa en la universitat, i desitjo que segueixi per molt més.

1 comentari:

  1. gracies ana com m'has pujat l'ànim que guay que pensis això de mi. M'encanta com em descrius una mica més i em fas plorar... jejeje. Un petó molt fort guapissima

    ResponElimina